Si no reconeixíeu el títol de la primera pel·lícula, dubto que reconegueu el subtítol de la segona, Perdut a Nova York; tot i que ara ja esteu avisats i els més espavilats potser heu lligat caps. En tot cas, aquí teniu la continuació promesa.
La segona setmana de l’epopèia escolar, la passada, ja van preveure la situació i van demanar les tutores que es possesin al meu servei, acadèmicament parlant. Així que vaig estar acompanyat a cada grup per una alumna extra que treia dos o tres caps a la resta. A tots els grups? No. Una de les tutores em va dir que aprofitava que els nens estaven concentrats en un text per anar al lavabo. Debia tenir greus problemes intestinals perquè no va tornar fins a l’hora de recollir.
Tot i que la solució era suficient per a aquella setmana, no era acceptable a llarg termini per dos motius —jo sempre en tinc dos de tot. D’una banda, ja sabeu que jo treballo pel que em paguen i no em paguen per encarregar-me de l’anglès curricular de quatre cursos. D’altra banda, jo només hi sóc la meitat de dies i no tinc els més petits i això implica que es perden més de vint hores setmanals de classes.
Vaig preguntar si vindria algú a fer la substitució i em van dir que ja havien trucat i que no hi havia professors d’anglès disponibles en tot Catalunya i que enviarien una professora d’educació física a partir del dilluns següent. You must be joking!
Bé, us torno a deixar a mitges per la vostra pròpia estabilitat mental. Recordeu que ningú no s’ho esperava, però hi va haver Sol a casa 3.
una professora d’educació física per substituir un professor d’anglès? ja posats per què no els hi posen una tele amb tele 5?
Doncs resulta que la noia no és tan dolenta com pensàvem, però això no ho sabreu fins a la pròxima edició (que sé que tu especialment valores el meu escriptus interruptus).
Treballes en un lloc que pel que dius sembla una casa de barrets… hahaha! per cert, l’altre dia em van entrevistar a la radio (es veu que els hi va agradar el meu bloc) i també vas sortir a la conversa! si t’interessa aquí tens el link: http://www.lactual.cat/cat/fitxa-programa-radio.php?IDC=42
Home, no, és una escola pública. Si fos un institut públic ja no t’ho negaria; més que res per les alumnes…
Ja he escoltat el programa. Molt bé, molt bé. No pel teu èxit, sinó per fer-me una mica de propaganda, que sempre s’agraeix 😛
Retroenllaç: Sol a classe 3 « Visc en un bloc