Quan mirem la televisió sovint no ens fixem en els anuncis perquè són la nosa que interromp l’activitat principal i aprofitem aquells minuts —o quarts d’hora si mireu Antena 3— per fer altres coses. Jo, en canvi, n’analitzo cada detall perquè no tinc res important a fer durant aquella estona.
Els anuncis de neteja són dels més fascinants. Generalment hi apareixen dones amb un sentit de la higiene nul i algun desordre mental que els fa col·leccionar productes de neteja sense etiqueta. El més habitual és que una desconeguda entri a casa seva per avergonyir-les i donar-los una solució que segurament no aplicaran mai perquè si no s’han molestat a netejar el lavabo en vint anys, no ho començaran a fer ara.
Però hi ha un anunci que vaig veure fa unes setmanes que em pertorba. Una dona ens deixa entrar a casa seva per mostrar-nos el magnífic producte que utilitza, Cillit Bang —com el tiet del Príncep de Bel Air. Ella diu que el Cillit Bang és tan efectiu que gasta molt menys que la resta en productes de neteja. És clar que si deixa que s’acumuli tanta brutícia abans de netejar, és normal que estalviï. Suposo que si netegés abans de creuar la línia de la insalubritat, ni estalviaria ni aprofitaria el gran poder de Cillit Bang.
Ai, estava fent xup-xup a una idea similar! És que el món dels anuncis sovint és taaaan surrealista, oi? 😀
Estava esperant la relació entre els anuncis de neteja i el tiet phil, fins que al final hi hagut un cop d’efecte i bank!
Montse, a mi això em va passar amb les tapes dels iogurts, però ho vaig escriure igualment 😛
És que fa temps que tinc una fixació amb aquesta quasi homofonia, Pons, i ho havia de dir tard o d’hora.
Ara que ho dius…