Festa del MIR, l’examen que supera un part

De vegades un dissabte ha de ser només un dissabte i al final és alguna cosa més.

Ahir una amiga de l’Empordà va fer l’examen MIR. Si algú no ho sap, és un examen sobre el contingut de tota la carrera de medicina i que decideix l’ordre d’elecció de places a Espanya. Això implica un any d’estudi ininterromput, quasi sense vida social. No és estrany que a la sortida de l’examen família i amics rebin els estudiants amb pancartes, confeti, bengales…

Però no parlaré sobre la proesa acadèmica que la meva amiga i tanta altra gent ha fet, això seria massa al·locèntric per a algú que titula un bloc en primera persona. Parlaré de les coses curioses que poden passar un dissabte qualsevol, però totes juntes.

― Esperar algú a la sortida d’un examen com si fos una festa sorpresa d’aniversari.
― Que la seva mare també hi sigui i us digui que la filla es pot emborratxar bé aquella nit.
― Que la cambrera sembli més aviat camionera, porti clauers de la Kitty penjant de la butxaca i hagi begut més que tots els del sopar junts.
― Anar a una discoteca a la sortida de Barcelona que sempre havies vist passant amb l’autobús nocturn i pensaves que no se t’hi perdria res mai.
― Que el xicot de la teva amiga sigui del teu poble, porti uns amics i al final sigui una festa penedesenca a Barcelona.
― Treure una amiga de la discoteca entre tres i aconseguir pujar-la en un taxi quinze minuts després perquè els de seguretat l’han invitada a anar a dormir.

Pregunta: Quines coses curioses un han passat un dissabte qualsevol?

6 thoughts on “Festa del MIR, l’examen que supera un part

  1. Sortir de festa amb un ull amb conjuntivitis per celebrar que és la teva última nit d’erasmus, i anar a la discoteca que tens per costum amb tots els amics, que algú digui que ha descobert que hi ha una piscina municipal on et pots colar sense cap problema, anar-hi tots en manada i estar-te banyant en roba interior (o sense) durant 2 hores fins les 6 del matí. Posar-te la roba sense assecar-te i deixar mullat tot el cotxe del teu “amic” (noi que acabes de conèixer) i anar a saltar a uns llits elàstics que hi havia davant de la discoteca on havies estat. Saltar fins que ve la policia i et fa fora (a nosaltres i al pobre indigent que dormia a sota).
    Anar a dormir i desperar-te amb l’ull sense conjuntivitis.

  2. Ja m’ha dit algú (que confon mouse amb mousse) que et va trobar “porulant” per allà fora!!! jajajaja 🙂

  3. Tela, lacaya! Jo havia posat el nivell en curiositats absurdes i tu em relates una aventura èpica.

    Sílvia, de fet la vaig trobar jo, que la vaig assetjar i li va costar reconèixe’m 😛

Què n'opines?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.